Totaal aantal pageviews

zondag 7 oktober 2012

Het weekend was weer véééél te kort

In mijn eerste berichtje schreef ik dat ik toen donderdag nog een rokje gemaakt had op prettig
ges(t)ikt.
Ons meisje had het stofje enige tijd geleden zelf bij Pauli gekozen (ze wou het absoluut), er staan een jongen en meisje hand in hand op die dansen tussen de hartjes :)
Ondertussen werd het stofje omgetoverd tot een rokje, de dochter is er zot van :)

 
Ook man-lief zette mij gisteren avond aan het werk, hij had een cadeautje nodig voor een mama die bevallen was van een jongen.  Ik maakte een zakje om pampers en natte doekjes in te steken. 


Vandaag maakten we er een fijne dag van.  We gingen mosselen eten bij mijn vader zijn wielerclub en daarna konden wij even op de speeltuin, wat onze kleine meid geweldig vond (en mama natuurlijk ook)




Terwijl ik dit bericht typ staat m'n vriendin de stikmachien te pinken naar mij.... ze wil nog graag iets onder haar naald vandaan toveren, maar dat zal toch niet meer voor vandaag zijn, we zoeken stilletjes aan ons bedje op.

Slaapwel allemaal

MamaCin

1 opmerking:

  1. Het arme schaap had nog geen rokjes genoeg!! Maar het is wel leuk en ze is er mooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen