Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 oktober 2013

Allemaal Rokjes

De laatste tijd maakte ik nog eens rokjes.

Ik ging op een zaterdag op workshop bij .

Leuk dat dit was.  Spijtig genoeg ben ik vroeger naar huis vertrokken omdat ik mij steeds zieker begon te voelen.   In het rokje moest nog de rits komen en nog toegenaaid en omgezoomd worden, dit heb ik dan thuis afgemaakt.

Het resultaat: Retrorok met springplooi:


Ook maakte ik mij nog eens een rokje met ribstof van Stenzo (dat ik nog liggen had), gewoon A-lijntje met boordstof (lekker warm voor de winter met warme kleuren).  Ik heb nog een stukje stof over dus misschien komt er nog een miniversie voor dochterlief?



Onlangs kocht ik bij Webshop Bambi blauw een paar couponnetjes, eentje ervan was de 

Forest playground foxes lake

Stoffen

Ik maakte voor de dochter er het Lara rokje van Coup Coup mee, maar achteraan maakte ik de bovenkant uit 1 stuk ipv uit 2, zonder knopen en gewoon een rekker in bovenaan (wat het makkelijker maakt voor onze kleine meid).


We vinden het beide "prachtig", wat wil een mens dus nog meer?


MamaCin
xxx





2 opmerkingen: