Totaal aantal pageviews

woensdag 18 december 2013

En nog eens gewonnen :)

Op 5 december deed ik mee aan de give-away van Skunkamamsie (http://skunkamamsie.blogspot.be)

En wat las ik vandaag bij haar:

Whoehoew, 45 volgers via bloglovin en dan nog een heleboel via blogger (hoewel dat opeens niet meer zichtbaar is, maar soit). Ik wil graag het stofje deze week nog op de post doen, dussssss heb ik alle naampjes opgeschreven (mensen met een extra linkje, twee keer)...

en verder liet ik random.org zijn werk doen.

De winnaar van mijn eerste giveaway is...

Cindy Godts !

Proficiat, Cindy! Het lijkt wel alsof december jouw giveaway-geluksmaand is! :-)
Stuur je me even je adres, dan heb je het pakje hopelijk tegen Kerst in huis! 


Gelukkig dat ik hiermee ben want kijk wat ik gewonnen heb: 

Er is slechts één ding leuker dan stofjes kopen voor vele blogmadammen hier... stofjes krijgen! 
Ik geef dan ook een stuk stof weg waarmee ik een eindje geleden dit cadeautje voor baby Lotte maakte. Ik heb nog een stuk over waar zeker nog zo'n kussen en/of kleedje uit kan (afhankelijk van het maatje ;-)).
Daarnaast zal er ook nog een kleine verrassing bij zitten... (wat hou ik van verrassingen!) 


Bedankt Skunkamamsie, wat een mooi cadeau en ik ben hartstikke benieuwd naar de verrassing ;)

Ik begin echt te denken dat deze maand een geluks maand is, zou ik op de Lotto durven spelen (nog nooit gedaan).


Bij deze nog een mooie foto: 

Fijne dag nog


1 opmerking: