Totaal aantal pageviews

zondag 15 december 2013

Louisa dress


Donderdag avond begaf ik mij gepakt naar het Naaikaffee in Aarschot.



Het was weer een gezellige avond met leuke vrouwen


Mijn project was het maken van de Louisa Dress van Company M
Ik vond het een mooi kleedje dus dat mocht in ons pop haar kast zeker niet missen:


Natuurlijk waren 3 uur te kort om heel het patroon in elkaar te zetten dus ik deed er thuis nog even aan verder (ik wou het patroon zonder mouwen, dus moest mijn brein even laten werken hoe we dit in elkaar gingen steken) met als resultaat:


Dochterlief mag dit met kerstavond aan :)
Dit weekend ging ik ook voor een make-over en veranderde van haarkleurtje (ik hou wel van verandering op mijn hoofd :))



En als afsluiter laat ik jullie nog mee genieten van een paar mooie kerstafbeeldingen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten