Totaal aantal pageviews

vrijdag 17 januari 2014

Ging voor de 3e keer naar het Naai Kaffee in Aarschot



Zoals ik gisteren al zei kijk ik steeds enorm uit naar de bijeenkomsten van het Naai kaffee in Aarschot.

Voor mij is dit echt "me time", even lekker ontspannen met leuke dames en onze naaimachine...

Enkele sfeer beelden:


Lekkere kop koffie 


Gezellig bij elkaar


Ons Patske


En Evi van Crea-Vie


Mijn geknipt stofje 


En mijn simpel rokje dat ik aan de dochter beloofde, onderaan afgewerkt met een appeltjes boord :) om het juist dat tikkeltje meer te geven.


Dochter lief ontdekte vanmorgen het rokje in haar kamer, waar het direct goed gekeurd werd om aan te doen.... een dikke knuffel en zoen kreeg ik in ruil (t'is toch zo een schatje kindlief van ons)


Poseren met de vriend bij


Nu als de echte ;)


Dit is wel de laatste foto hé mama...

(dochters, ze zijn om te verslinden)



Vol enthousiasme kijk ik al uit naar het Naai Kaffee van 13 februari... 




5 opmerkingen:

  1. hier ga ik ook om de 2 weken naar de naaimadammen. Echt leuk om mensen te leren kennen met dezelfde hobby. En je dochter ziet er stralend uit hoor in haar rokje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Inderdaad, was een gezellige avond met goed gezelschap :)

      Verwijderen
  3. Prachtig stofje! Ik zal als Aarschotse ook ne keer moeten langskomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mee naar het naai kaffee komen he ;) het is super leuk en nog leuker nieuwe mensen te leren kennen met dezelde hobby. Ik ben trouwens van werchter ;)

      Verwijderen