Totaal aantal pageviews

woensdag 29 januari 2014

Kreeg vandaag een verrassing in de bus.


Angelique van Angellekes Design vertelde gisteren dat ze vandaag 2 mensen ging verrassen met een briefje in de bus.  Zij doet nl mee aan pay it forward (5 mensen gelukkig maken met iets leuks tijdens het jaar). Ik was toch een klein beetje nieuwsgierig wat ze gemaakt had :). Nooit gedacht dat er 1 van die briefjes in onze bus zou vallen (ik deed niet mee aan de pay it forward). Bij deze toen ik thuis kwam stak er een groene enveloppe in onze bus.  Mijn ogen begonnen te fonkelen... En mijn hersennen begonnen na te denken... Waar had ik nog zo een enveloppe gezien???



Tuurlijk bij Angelleke.....

Maar eigenlijk was het briefje voor mijn dochter bedoelt: dit schreef ze op haar blog:

Mijn volgende gelukkige is niet iemand van de actie maar voor een meisje die heel mooi kan tekenen. Jullie weten wel dat ik vorige week een give away heb gewonnen bij Cindy . in dat pakketje zaten er 2 mooie tekeningen van haar dochtertje. Ik vond ze zo mooi dat ik vond dat ze daarvoor een geschenkje verdiende . hopelijk is ze blij met haar sleutelhanger en kan ze hem ergens aan haar boekentasje of zo hangen. bij deze nog eens bedankt Cindy



En of het kind er blij mee was :)


Er stak ook een leuk kaartje bij voor dochter-lief


En een kaartje voor mezelf


De sleutelhanger kreeg direct een plaatsje




Bedankt Angélique, het was echt een leuke verrassing :)




3 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk! En een hele mooie sleutelhanger ook,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof om te zien dat je dochter er heel blij mee is en zo te zien past het perfekt bij haar boekentas. Als ik maar iemand gelukkig kan maken

    BeantwoordenVerwijderen