Totaal aantal pageviews

donderdag 13 februari 2014

De Vince

Het was een lange zoektocht om mijn labels te krijgen zoals ik het wou.  Ik bestelde ze al eens bij Iedereen Uniek, maar hun drukker wou niet meer mee, dus Cotton Trends als 2e optie... maar deze vond ik toch niet zo stevig.
Na veel surfen op het net en veel positieve reacties waagde ik het toch om ze eens bij Viking Label in Hong Kong te bestellen (helemaal niet duur) en een super vriendelijke man.  Het enige nadeel: een beetje geduld hebben voordat ze in Belge land zijn.

Vandaag zijn ze toe gekomen, het was het wachten waard...







Ik vind ze gewoon super :)

Waar laten jullie je labels maken?






2 opmerkingen:

  1. Ik heb labels van Holland label. Een lief cadeautje van mijn schoonmoeder en schoonvader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Van cotton trends heb ik ook al niet veel positiefs gehoord. Ik ben nu ook bezig met de Vince :-) ! Heb net mijn pdf doorgestuurd en wacht op het voorbeeld. Hoe lang moet je wachten vanaf het moment dat je ze effectief bestelde tot dat ze in je brievenbus zaten?

    BeantwoordenVerwijderen