Totaal aantal pageviews

maandag 10 februari 2014

Het is weer bijna zover...


Het is weer bijna zover: "liefdekesdag" (of hoe noemen jullie het?)

Niet dat wij hier speciaal aan meedoen (alhoewel ik vorig jaar mijn Iphone kreeg van vriendlief en toen een gat in de lucht sprong (want neen, ik moest dat niet hebben, maar kan heb nu niet meer missen).

Toch probeer ik steeds voor een "kleine" attentie te zorgen, gewoon omdat ik dat leuk vind...


Op pinterest vond ik een paar leuke site's, misschien hebben jullie er iets aan?



of love notes:



Wat doen jullie voor Liefdekesdag?




1 opmerking:

  1. wij houden hier dan normaal een klein feestje omdat mijn ventje dan een paar dagen later verjaart. Meestal is dat dat gourmet. Dit jaar zal het iets romantischer zijn doordat onze dochter op tipperweekend is.Hier worden wel geen kadootjes meer gegeven

    BeantwoordenVerwijderen