Totaal aantal pageviews

woensdag 19 februari 2014

Sneeuwprinses ....

De Oma (mama van m'n ventje) is toch een schat van een vrouw hé, elk jaar maakt ze een carnaval outfit voor onze meid..., 2 jaar geleden was ze een lilie beestje, vorig jaar was ze Minnie Mousse


Dit jaar werd het een sneeuwprinses....

Knap vind ik het, echt.... ons meisje zal bekijks hebben op school met zo'n mooie outfit....



Ook kocht ik bij dezelfde Oma nog een paar mooie stoffen (ze heeft echt een hele verzameling mooie stofjes....) perfect voor nieuwe bags te maken.  En ook kocht ik nog een paar nieuwe patronen.....



De creativiteit kan weer zijn gangen gaan.... de volgende 1 1/2 week ben ik toch vaak alleen thuis met dochterlief (ventje moet werken op batibouw, soms tot late uurtjes) dus zal er wel iets gepresteerd worden :)






1 opmerking:

  1. Nieuwe patronen voor tassen. Olala ik zal dat hier in het oog moeten houden hoor

    BeantwoordenVerwijderen