Totaal aantal pageviews

zondag 23 maart 2014

Eindelijk de dag waar ik toch een beetje naar uitkeek...


Vandaag was het eindelijk zover, een dag waar ik nl naar uitkeek :)


Voor mijn verjaardag een dikke maand geleden kreeg ik van mijn ventje een workshop cadeau, en niet zo maar een workshop, maar eentje van Biefrul (en laat dit nu net de vrouw zijn die zo'n knappe tassen maakt).

Wie mij al langer kent weet dat ik zot ben van tassen (een vrouw kan er nl. nooit genoeg hebben).

Een tijdje geleden leerde ik via de Crea Mama's de Lady Lotta Bag maken, en na een paar Bags in elkaar te steken moet ik zeggen dat het me aardig lukt, af en toe nog een eigen accentje toe voegen en we zijn best tevreden.

Toch miste ik iets, de finesse... de tips en trucks (die kan je nu éénmaal niet aan jezelf aanleren), dus die workshop was echt iets voor mij :)  

Van morgen vertrok ik, samen met Els Rits rond 8u30 naar Peer (haar Hometown) om om 19u30 terug thuis te zijn.
De workshop ging door in een gezellig zaaltje achteraan een beduidend leuk cafeetje...

Sabine vroeg me wat ik eigenlijk kwam doen op haar workshop, mijn zakken waren toch ook al mooi... maar Sabine, gewoon een leuke ontspannende dag voor mijn eigen, en wat raad van jou zijn me veel waard ;)

Sabine is echt een schat van een vrouw, en ik leerde dan ook dingen bij zoals een gemakkelijkere manier om de binnen zak in de buitenzak te krijgen enz... (natuurlijk komt hier dan wat handwerk bij zien, maar echt erg vind ik dit niet).

Natuurlijk kon ik heb mij niet laten om Biefrul in actie te trekken :)


   


Tijdens de dag poste ik op mijn MamaCin FB pagina al een previeuw van mijn tas



Iedereen genoot van de dag en werkte hard door om de Biefrul tas af te krijgen.



Ik ging naar huis met een bijna afgewerkte tas (alleen de binnenkant nog met de hand afwerken en dan is ze helemaal klaar).

Mijn Biefrul tas (met dank aan Biefrul voor de mooie foto)



Het was echt een leuke dag, ik heb er super van genoten



3 opmerkingen:

  1. Super, je hebt een prachtige tas gemaakt!
    Enne dank voor zoveel lovende woorden! Ik zit te blozen hoor!
    Veel liefs
    Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en inderdaad eens tips van iemand die dagelijks zo'n tassen maakt is altijd handig e

    BeantwoordenVerwijderen