Totaal aantal pageviews

vrijdag 6 juni 2014

Geheim project n° 3 kwam toe op zijn bestemming in Kuringen


Op verlof begon ik aan geheim project n° 3, alleen sukkelde ik met de bias, hij wou er niet aan zoals ik het voor ogen had, dus legde ik het aan de kant om er eens over na te denken.  Deze week maakte ik het af (maar een klein uurtje werk meer) en deed ik het op de post (omdat ziek zijn en baby's bezoeken niet samen gaat).

De mama van kleine Lisa liet mij gisteren weten dat ze een leuke enveloppe in haar bus gevonden had, en zo handig, want die pampers los in haar luiertas steken vond ze ook maar niets.

Veel plezier ermee Kristel



Ondertussen zijn geheim project n° 1, 2 en 4 ook eindelijk afgewerkt, maar nog niet op hun bestemming, ik ben wel gelukkig met het resultaat (dus wordt vervolgd).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten