Totaal aantal pageviews

maandag 16 juni 2014

Ging op babybezoek en ondertussen kreeg geheim project n°1,2 & 4 zijn bestemming


Onze kameraden bevielen een paar weken geleden van een flinke zoon.  Daar ik weet dat de mama van het kindje zot is van mijn creaties, (voor haar dochtertje maakte ik 2 jaar geleden een pamper zakje en deze wordt nog elke dag gebruikt), kon en wou ik niet anders dan zelf dingen maken (ik kocht wel 2 sets handdoeken van op haar babylijst op er bij in te steken).

Het kaartje was met een auto, dus autostof kon niet ontbreken :), ik koos de stof van "Soft Cactus"

Als 1e maakte ik een babydekentje


Als 2e een walvis 


Als 3e koos ik voor een pamper mand (tut van Noodlehead, maar ik liet het tussenschot eruit).  Over dit patroon heb ik toch wel even moeten nadenken, maar éénmaal eraan bezig ging het eigenlijk vlot :)



En zo verpakten we het tot cadeau.... 




Van de mama kreeg ik al een "in gebruik foto", ze liet mij weten dat ze de cadeautjes super vond :)  (en daar doen we het toch voor hé) 




Ondertussen kreeg ik van bij Vincent in Hong Kong mijn 2e label toegestuurd...

Me happy, vanaf nu heb ik 2 soorten om te gebruiken: blauw of rood 













4 opmerkingen: