Totaal aantal pageviews

woensdag 9 juli 2014

Dochterlief ging op fotoshoot


Vorige week kreeg ik op het werk telefoon op mijn binnenlijn van een collega: met de vraag: "of mijn dochter het zou zien zitten te poseren in herfstkleding om in de folder van een winkelketen te staan, want de firma (fotofirma) van haar man zocht voor zijn klant nog een modelletje in haar leefdtijdsklasse".

Na even nagedacht te hebben stemde ik toe, en dochterlief zag het ook wel zitten.

Allereerst moest ik foto's van haar doorsturen die ze aan hun klant konden tonen, en wachten op goedkeuring en vrijdagavond kreeg ik een bevestigingsmail dat het ok was.


Maandagnamiddag was het zover, we reden 1u30 rond om van Werchter in Boortmeerbeek te geraken... de uittocht van het Werchter festival was begonnen... en alles stond pottoe....  Gelukkig had ik dit voorzien en waren we op tijd vertrokken.

Daar aangekomen zag dochterlief het helemaal zitten :) (gelukkig maar)

We kregen een kleedkamer met leuke verlichting... en begonnen eraan:


Even wennen...


Een paar mooie kiekjes


















Lieve meid: 



4 opmerkingen: