Totaal aantal pageviews

maandag 8 september 2014

Ging met het ventje op weekend naar Hasselt


Wat heb ik genoten van het voorbije weekend... echt... voor herhaling vatbaar :)

Mijn ventje werd in juni 40 jaar en vorig weekend waren we ook nog eens 10 jaar samen.  Ventje lief kreeg met zijn verjaardag een cadeaubon voor een B&B en deze hebben we dit weekend goed gespendeerd door een weekendje Hasselt.

We gingen naar deze leuke B&B, wat een aangename vrouw... (en werd dan ook nog fan van mijn creaties), we werden warm onthaald met een uitleg wat je kon gaan bezichtigen of waar je lekker kon gaan eten in Hasselt...  we kregen een lekker ontbijt en leuke surprises en genoten helemaal...



De mooie luster


Het leuk Boxspring bed met grote kussens


Bad op pootjes


Een room met een vieuw



Het leuk terras waar ik op genoot met een leuk tijdschrift 


Zalig ontbijt


En natuurlijk gingen we shoppen, ik passeerde bij La Bottega en kocht er een paar leuke shoes 



En natuurlijk gingen we ook lekker eten en brunchen....




 lekkere brunch op een leuk terrasje


Lekkere carpatchio bij Bar Tre op vrijdagavond (de Botermarkt)




En op zaterdagavond trokken we naar Cafe Latino (zijstraatje van de Botermarkt).  We dronken er lekkere coctails en Mojito en aten er lekkere Fajitas....


Voor herhaling verzekerd


Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar jullie weekendjes uit...

Hebben jullie al eens in een leuke "aan te raden" B&B gelogeerd?  In welke stad gaan jullie graag op weekend (want wij zouden graag de leuke plekjes van België ook wat meer willen ontdekken :)  We kochten dan ook 2 mini valiesjes om er af en toe nog eens op uit te trekken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten