Totaal aantal pageviews

woensdag 19 november 2014

Eén van de 3


Voor een oude school vriendin ben ik momenteel creatief bezig.  Eén van de 3 stuks in datzelfde stofje is klaar nl. de Clutch.

De Bag is in volle productie, maar ik wou jullie toch al laten mee genieten van dit schattig clutchke :)



Een tweetal weken geleden deed ik ook mee aan een give-away bij Zuly.be.    Dit viel er te winnen:


Julie van Zuly is creatief vormgeefster en mede oprichtster van het Naaikaffee in Aarschot (waar je mij elke maand vindt). 
Ze deed een oproep op haar facebook PG om nieuwjaarswensen te posten.  Mijn gepost tekstje was: 

Ik heb een wens voor iedereen
Een gelukkig nieuw jaar met lieve mensen om je heen
Mensen die van je houden om wie je bent,
Mensen in wie je een stukje van jezelf herkent.
Laat merken dat je om hen geeft,
Dat je samen met hen iets moois beleeft
Dan is je leven pas een feest.
Veel geluk, liefde en een goede gezondheid voor 2015!


Eergisteren kreeg ik een mailtje in mijn inbox en las ik op haar site:

De winnaars zijn bekend. Zij krijgen nog een mailtje met de details in. 

Ik won met "de snelste en liefste wensen"  

Gisteren ging ik even langs Zuly en mocht mijn mooi verpakte cadeautje uit kiezen.



Bedankt Julie, het zal goed van pas komen 




1 opmerking: