Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 december 2014

Celeste I als tweede creatie voor de Babarum blogtour


Toen ik dit katoenen stofje zag wist ik het meteen, mijn lieve mama verjaarde een tijdje geleden en dit verdiende toch een mooie handtas, niet te groot...  De Celeste 1 uit het boek "Mijn Tas" was perfect hiervoor.

Mensen die mij kennen weten dat ik een"kleine" liefde voor tassen/ bags heb (sommigen noemen het verslaafd), en dan graag ook ergens wel een aanpassing / verandering aanbreng.

Voor deze tas naaide ik een witte paspel tussen de zijkanten, het gaf ze juist dat tikkeltje meer en blijft hierdoor ook mooi recht staan :)







Patron: Celest I uit het boek "Mijn Tas"


Mijn mama heeft ze ondertussen al in ontvangst mogen nemen, en waar ze ook komt, dit exemplaar gaat absoluut mee :)


Wisten jullie ondertussen ook dat ik voor 14 dagen een eigen pagina heb met mijn favoriete stofjes op de webshop van Babarum.
Mijn 21 favorieten kan je hier terugvinden.  Ga gerust eens kijken en laat je helemaal gaan zou ik zeggen: er zitten een paar pareltjes bij :)





1 opmerking: