Totaal aantal pageviews

donderdag 6 augustus 2015

Vink meets Rosalie

Door mijn voorbije vakantie periode en zware verbouwingen thuis loop ik een beetje achter om te bloggen.

Ik laat u even binnen gluren in ons huisje tijdens de werken...



Stenen uitgebroken in inkomhal


Parket verwijderen




Het uitgraven kan beginnen




De zandbak


ondertussen juist geïsoleerd en stabilisé laten leggen


Onze tijdelijke living



De naai tijd was schaars, maar toch creëerde ik 3 leuke tassen deze maand.  2 liet ik jullie nog niet zien....


De eerste die ik maakte was de Vinktas voor mijn mama.  Zij zag mijn exemplaar en liet merken dat ze deze ook wel zag zitten.  Een snel klaar projectje lukte wel tussendoor.





Vorige week had ik een naai date met een mama van een jongen van ons meis haar klas.  De kindjes gingen samen spelen en wij maakten samen De Rosalie I uit het boek: Mijn Tas.   



Ik verstevigde de tas aan de voor- en achterkant met Fast & Fuse en de zijkant met H640, nu vind ik ze persoonlijk wat invallen, de volgende keer verstevig ik ze zeker helemaal met F&F.












3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Rosalie!
    Die Fast2fuse, waar koop je dat? Lijkt me de moeite om te gebruiken :)
    Ik gebruikte voor de mijne H250 en H630, maar ze is nog niet stevig genoeg vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Stephanie.

      Ik kocht de de F&F hier: http://www.ctpub.com/fast2fuse/

      Hou wel rekening met douanekosten ;)

      Verwijderen
  2. Amai grove werken daar precies. ;-)
    Dat verstevigen, ik vind dat altijd lastig en precies nooit voldoende!
    Wat een mooie stof en prachtige combinatie in beide tassen!


    BeantwoordenVerwijderen