Totaal aantal pageviews

maandag 19 oktober 2015

Mini blogmeeting


Een tijdje geleden kwam Saartje van Saartje at home op het idee een Mini-blogmeeting te organiseren te Mechelen.  Voor mij niet zo ver van huis, dus ik schreef mij in.

Nu zaterdag was het eindelijk zover: we spraken af bij Sister Bean een gezellig kofie huis in Mechelen.


Enthousiast trok ik er met Evi van Crea-Vie naar toe.


Spijtig genoeg was er binnen geen plaats meer (want reserveren en niet weten hoeveel man er komt opdagen is natuurlijk niet evident).


Straffe madammen als we waren schoven we onze voeten buiten onder tafel (na de stoelen en tafel afgekuist te hebben met een keukenhanddoek).


De Mini-Blogmeeting was inderdaad wel mini, maar niet minder gezellig.  Zo kregen we tenminste de kans om met elkaar te praten.

En de koffie's en choco's .. ja, die waren zalig.... bij sommige met rare combinaties (zoals maltesers, marshmallow enz), ik hield het bij een warme choco met speculaas en slagroom.




De aanwezige bloggers:




Eefje van Wollebol
Lies en Kristien van de zussen
Saartje van saartje at home
Evi van Crea Vie
Karolien van Karootje
Anneleen van Handgemaakt dat smaakt
Els van MaAnVin
Mieke van Handmade Mieke
Judith van Dietemiet
Hilde van Miss Koffieklets

en ikzelf 

Na 3 uurtjes koffie (choco) kletsen trokken we nog even met de naaisters onder ons naar stitch and co om hun mooie stofjes te bewonderen, om dan richting huis te keren.


Voor mij een geslaagde namiddag (al had het ietsje warmer mogen zijn).










3 opmerkingen: