Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 maart 2016

Bij een huisje hoort een boompje


Begin Januari beviel de vrouw van een collega van mijn wederhelft van een schattige dochter.

Na 2 maand zoeken achter een vrije avond voor ons beide koppels, lukte het ons gisteren avond toch om op babybezoek te gaan.

En wat een schatje dat kleine meisje... heel de avond lag het bij mij, zelfs een flesje geven mocht ik doen....  

Ik schonk het meisje dan ook een zelfgemaakt cadeautje... (want ik vermoede wel dat de mama dit zou weten te appreciëren)

Het geboorte kaartje was een tekening van een huisje met haar grotere broer erin die in verschillende kamers speelde... en bij een huisje hoort een boompje...

Welkom op de wereld "kleine Elise"...







Stof: uit mijn stoffenkast, ooit gekocht bij Babarum





1 opmerking:

  1. Oh wat hou ik van knuffelzachte dekentjes! Ik denk dat de mama van Elise het daar volledig mee eens is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen