Totaal aantal pageviews

maandag 20 juni 2016

In de ban van mandjes maken...


Momenteel loopt er een kleine hype in naailand, nl.: mandjes maken van touw.



Ook ik kon er niet aan weerstaan, reed naar de Hubo & Gamma (want ik de Action was al het touw al uitverkocht, hoe zou dit komen???), kocht wit touw  (zo kan ik zelf de kleur van mijn mandje kiezen) en begon eraan.

Na een kleine 2 uurtjes was het klaar (waarom ik er zo lang over deed, geen idee, ik was wel zot gedraaid ervan...)











Van zodra ik wat meer tijd heb probeer ik zeker nog een paar andere kleuren / vormen uit.


Wil je dit zelf ook eens proberen?
Het patroon vindt je hier


Ik ben alvast benieuwd naar jullie creaties.



Veel plezier ermee













1 opmerking:

  1. Volgens mij alleen in Belgie...in NL heb ik er nog niks over gelezen. Maar ik ga er aan beginnen!!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen