Totaal aantal pageviews

donderdag 22 september 2016

Aster meets MamaCin

2 weken geleden liet ik op Istagram al deze foto zien:


en gisteren avond poste ik deze:


Hopelijk heb ik jullie nieuwsgierigheid hiermee wat aangewakkerd... want het nieuwe schooljaar is begonnen dwz: voor mij ook een nieuw jaar naailessen bij CVO.

Dit jaar volgen wij de cursus vrije tijd, en wat doe je aan in je vrije tijd?  Een goed zittende sweater.

De Aster Trui uit La Maison Victor van Mei-Juni 2016 stond op mijn verlanglijstje, deze zou het worden.



Met enige fierheid kan ik zeggen dat ik deze bijna helemaal alleen maakte (buiten dat de juf de maten kwam nameten en we besloten hem te verlengen met 5 cm).


En ja hoor, hij zit als gegoten... dus tijd om nieuwe sweaterstof voor mezelf te scoren en er nog minstens 1 te fabriceren.

Mijn kleerkast heeft echt wintervulling nodig....









Nu heb ik nog een groot stukje stof over en zou er een trui voor dochterlief van willen maken, hebben jullie geen tip voor een leuk, niet te moeilijk patroontje?



Stof komt van bij: Madeline de stoffenmadam
Patroon: La Maison Victor, mei-juni 2016, Aster trui











4 opmerkingen:

  1. Wow! Weer een mooie creatie meid! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wij volgen de zelfde module /vrije tijd .Voor de dochter misschien een Julia /Compagnie M overwegen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!! Voor de dochter kan ik zeker de 'bethioua' aanraden. Ik maakte die ook reeds voor zowel mezelf als voor de dochter. Een leuk en makkelijk patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Leonora sweater van La Maison Victor vond ik een heel leuk patroon met leuk effect doordat achterpand iets langer valt dan voorpand.

    BeantwoordenVerwijderen