Totaal aantal pageviews

vrijdag 16 december 2016

Rits tasje in Kurkleder


Ik merk hier juist dat het al van 1 december geleden is dat ik nog iets poste... tja, tijdsgebrek en iets van mijn voeten voorbij lopen zekers?

Niet dat er niets genaaid werd, ik ben nl. bezig aan een hemd / blouse voor mezelf op de naailes



Maakte in het begin van de maand mijn jeansrokje af, maar poste nog geen foto's (deed hem nog niet aan).




Maakte nog een paar mandjes voor mezelf in touw:




Deze staan alvast op mijn naai tafel te blinken :)

Aja, ontwierp begin deze week een kleine naai ruimte in onze living... (ipv de grote eettafel te bezetten of in m'n naaihok te kruipen)


Helemaal happy ben ik met mijn kleine plaatsje in "den erker", lekker aan de verwarming (aan m'n benen) voor een koukleum zoals ik.



Naaide voor een jarige collega nog eens een Charlotte van Swoon in kurk:



Toch een beetje jaloers op haar versie, haar binnenkant heeft een meer feestelijke kantje...


En op haar vraag stak ik gisteren nog een bijpassend rits tasje in elkaar:






Dus toch een kleine waslijst...









1 opmerking:

  1. Druk bezig daar. ;-)
    Ohhh, ik had je plekje al gezien, maar wist nog niet dat het lekker warm aan de chauffage was haha, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen