Totaal aantal pageviews

dinsdag 27 december 2016

Surprise kerstcadeautjes


Elk jaar opnieuw probeer ik surprise kerstcadeautjes onder de boom te leggen voor mijn familie langs mijn kant... aja, want ze zijn dit gewoon van mij... en ik geef hen wel graag een verrassing... iets wat ze niet weten en niet op hun verlanglijstje staat.

Maar elk jaar wordt dit moeilijker... toch is het mij gelukt want ze waren weer hartstikke blij ermee :)

Voor mij mama en zus maakte ik een zonnebrilzakje naar dit patroon:



Voor de mannen heb ik iets langer gezocht, maar kwam ik uit op een knijpportemonneetje naar dit patroon:



En voor mijn meter maakte ik een mandje uit touw en stak er nog wat pranillekes bij:




Helemaal blij met mijn mandje vol geluk vertrok ik zo naar mijn familie:








Zelfs dochterlief was creatief dit jaar, zij maakte voor iedereen ook een surprise: nl.: zelfgemaakte zeepjes en we pakten deze ook leuk in:


Kind gelukkig, familie gelukkig en ik gelukkig, wat moet dat meer zijn?



Dit was het voor dit jaar, laat mij u alleen nog het volgende wensen:




Tot volgend jaar





Geen opmerkingen:

Een reactie posten